Oversigt for struktureret træning i marts og april

Tanken med træningen i februar og marts, er at træne rytterne i færdigheder som de også kan bruge i landevejsløbene.

Opvarmning 20 min efter trænerens anvisninger

Herefter er der to valgmuligheder for rytterne:

Tempotræning – som indeholder anaerob kapasitet, vo2max eller AT

Hurtighedstræning – som indeholder sprint, anaerob effekt eller anaerob kapasitet

 

Nogle af datoerne kan falde ud pga aflysninger af banetræningen

 

TEMPOTRÆNINGEN

 

mandag                                                                                                torsdag

d.2-3: 3x 3×3+2                                                                                   d.5-3: 3x 2×6+1

d.9-3: 3x 4×2+1                                                                                   d.12-3: 3×2+2 og 2x 10×30/30

d.16-3: 3x 2×6+1                                                                                 d.19-3: 3x 3×3+2

d.23-3: 3×2+2 og 2x 10×20/40                                                       d.26-3: 2x 4×2+1 og 10×20/40

d.30-3: 3×3+2 og 2x 10×40/20                                                       d.2-4: 3×3+2 og 2x 10×30/30

d.6-4: 2x 2×5+2 og 10×30/30                                                          d.9-4: 2x 2×6+1 og 10×40/20

d.13-4: 2x 3×2+2 og 10×30/30                                                        d.16-4: 2x 4×2+1 og 10×30/30

d.20-4: 2x 3×3+2 0g 10×20/40                                                        d.23-4: 2x 2×5+2 og 10×30/30

d.27-4: 2x 2×6+1 og 10×30/30                                                         d.30-4: 2x 3×3+2 og 10×40/20