Hjælpere til Tour de femina den 12. & 13. august

Hjælpere til Tour de femina den 12. & 13. august

Søndag d.13.08 køres Tour de femina.

 

Vi får brug for rigtig mange frivillige kræfter, for at afvikle løbet, og beder derfor om din hjælp?

Du skal skrive til teamchange@cykelbanen.dk, om hvilken opgave du gerne vil løse?

Vi lover at svare på din henvendelse. Du kan vælge mellem følgende opgaver:

 

Lørdag den 12. aug. kl. 10.00-15.00

8 personer til opbygning af start-/mål-området, her skal der slæbes, vi skal sætte telt/hegn op, målportalen skal gøres klar, samt opbygge information og nummerudlevering.

 

4 personer til praktiske opgaver omkring depotet. Der skal smørres rugbrød, pakkes depot-kasser, blandes energidrik, dække bord til morgenmad mm.

 

Søndag den 13. aug. kl. 7.00-11.00

4 personer til opbygning udenfor: sætte borde/stole op, trække strøm, organisere cykelparkering mm.

 

Søndag den 13. aug.  kl. 7.30-10.30

5 personer til nummerudlevering

 

Søndag den 13. aug.  kl. 7.30-16.00

2 personer til bagage-indlevering

 

Søndag den 13. aug.  kl 10.00-14.00

2 personer til at styre depotet i Tågerup

1 mekaniker i depotet til at servicere uheld

 

Søndag den 13. aug.  kl 7.00-16.00

Køkkenassistent til morgenbord og kaffebrygning gennem dagen.

 

Søndag den 13. aug. kl 8.30-15.00

22 flagposter til at vise vej på ruten.

 

Søndag den 13. aug  kl 16.00-18.00

12 personer til at pakke start-/mål-området ned(ude og inde) og tage ruten ned.

 

Meld dig allerede i dag på teamchange@cykelbanen.dk

 

Vi er så klar til en fest dag i DBC Ballerup med vores store Tour de femina.

 

Med sportslig hilsen

 

Hanne Malmberg

Share