Søndag d.13.08 køres Tour de femina.
Vi får brug for rigtig mange frivillige kræfter, for at afvikle løbet, og beder derfor om din hjælp?
Du skal skrive til teamchange@cykelbanen.dk, om hvilken opgave du gerne vil løse?
Vi lover at svare på din henvendelse. Du kan vælge mellem følgende opgaver:
Lørdag den 12. aug. kl. 10.00-15.00
8 personer til opbygning af start-/mål-området, her skal der slæbes, vi skal sætte telt/hegn op, målportalen skal gøres klar, samt opbygge information og nummerudlevering.
4 personer til praktiske opgaver omkring depotet. Der skal smørres rugbrød, pakkes depot-kasser, blandes energidrik, dække bord til morgenmad mm.
Søndag den 13. aug. kl. 7.00-11.00
4 personer til opbygning udenfor: sætte borde/stole op, trække strøm, organisere cykelparkering mm.
Søndag den 13. aug. kl. 7.30-10.30
5 personer til nummerudlevering
Søndag den 13. aug. kl. 7.30-16.00
2 personer til bagage-indlevering
Søndag den 13. aug. kl 10.00-14.00
2 personer til at styre depotet i Tågerup
1 mekaniker i depotet til at servicere uheld
Søndag den 13. aug. kl 7.00-16.00
Køkkenassistent til morgenbord og kaffebrygning gennem dagen.
Søndag den 13. aug. kl 8.30-15.00
22 flagposter til at vise vej på ruten.
Søndag den 13. aug kl 16.00-18.00
12 personer til at pakke start-/mål-området ned(ude og inde) og tage ruten ned.
Meld dig allerede i dag på teamchange@cykelbanen.dk
Vi er så klar til en fest dag i DBC Ballerup med vores store Tour de femina.
Med sportslig hilsen
Hanne Malmberg